Levering
Vi leverer headset og kommunikasjonsprodukter over hele landet.
Produktene sendes med Postens Bedriftspakke ( dør-dør ) og Servicepakke ( hent i butikk).
Leveringstiden er 1-2 arbeidsdager
Vi opererer ikke med fjernlageret i utlandet, alle varene er lagerført i Oslo, vi sender ut samme dag som bestillingen!
Innad i Oslo benyttes budservice for leveranse, varene blir levert samme dag med bud.
Betalingsvilkår
10 dagers kreditt til bedrifter, 30 dagers for offentlige.
Velg faktura som betalingsmåte i kassen, eller send oss bestillingen på e-post, så ordner vi det.
Faktura for bestillte varer sendes på e-post eller EHF.
Alle nye bedrifter kredittsjekkes før utsendelse.
Varer forblir selgers eiendom inntil faktura er betalt.
Angrerett
14 dagers angrerett. Produktet må returneres i salgbar stand, med den originale emballasjen intakt. Dersom varen ikke er i salgbar stand eller har vesentlige mangler etter åpning, faller varen utenom vanlig angrerett.
Angreretten gjelder ikke for:
- Bedriftskjøp
- Trådløse produkter som er koblet på eller slått på.
Retur av varer
All retur skal avtales på forhånd. kontakt: post@delcom.no
Retur av feilbestilte varer må være i uskadd originalemballasje og selve produktet må være helt og uskadet.
Retur av feillbestilte produkter vil bli belastet med ett returgebyr på 350.-
Garanti
Garanti på produkter i vårt sortiment dekkes av de respektive produsentene.
Alle våre headset-produkter leveres med 2 års garanti.
Øvrige produkter følger produsentenes garantibestemmelser. Dette er som regel minimum ett år fra leveringstidspunktet.
Reperasjoner som går utover garanti vurderes av produsenten.
Tvist, Verneting
Eventuell tvist mellom partene skal søkes løst ved forhandlinger. Om partene ikke finner en løsning, behandles saken etter norsk rett for norske domstoler med selgers forretningsadresse som verneting.